اعتراض باشگاه پرسپولیس به تعداد کم بلیت خواسته هواداران سپاهان از مورایس: فقط پرسپولیس را ببر تراکتور به دنبال جذب مهاجم پرسپولیس رقابت سه پرسپولیسی برای یک پست ترکیب احتمالی سپاهان برای مصاف با پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + فیلم یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد
سرخط خبرها

وضعیت خاص مصر، کی‌روش و محمد صلاح در جام ملت‌های آفریقا| در انتظار سیرالئون!

  • کد خبر: ۹۶۴۴۳
  • ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰
وضعیت خاص مصر، کی‌روش و محمد صلاح در جام ملت‌های آفریقا| در انتظار سیرالئون!
تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته موفق شد با کسب دومین پیروزی در مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا به مرحله بعدی راه یابد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، شب گذشته در چارچوب آخرین بازی دور گروهی جام ملت‌های آفریقا، مصر به مصاف سودان رفت و مشابه با بازی دوم خود، با یک گل پیروز شد تا با ۶ امتیاز و به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. تک گل مصر در دیدار شب گذشته را محمد عبدالمنعم به ثمر رساند.

مصر که در بازی اول با یک گل مقابل نیجریه شکست خورده بود، در بازی دوم و سوم با ۱ گل تیم‌های گینه بیسائو و سودان را مغلوب کرد.  

مصر در مرحله گروهی در ۳ بازی تنها ۱ گل خورد، اما در آن سو در فاز هجومی هم خوب کار نکرد و میانگین کمتر از ۱ گل زده در هر بازی را به جای گذاشت.

نکته جالب توجه اینکه شاگردان کارلوس کی‌روش باید در مرحله بعدی رقابت‌ها، به مصاف تیم نخست گروه E رقابت‌ها بروند. با توجه به نتایج ضعیف تیم ملی الجزایر در این گروه بعید نیست امشب اتفاقات عجیبی رقم بخورد و قرعه‌ای به مراتب آسان‌تر از آنچه که تصور می‌شد نصیب مصری‌ها شود.

در گروه E ساحل عاج اکنون با ۴ امتیاز سرگروه است. گینه استوایی با ۳ امتیاز دوم و سیرالئون نیز با ۲ امتیاز در رده سوم قرار دارد. الجزایر با وجود ستارگانی مثل بغداد بونجاج، ریاض محرز و بن ناصر، با ۱ امتیاز در رده آخر جدول قرار دارد و امشب باید به مصاف ساحل عاج برود.

در صورتی که دیدار‌های امشب گروه E با پیروزی الجزایر و بدون تساوی به پایان برسد، یکی از تیم‌های سیرالئون یا گینه استوایی سرگروه خواهندشد و در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا به مصاف مصر خواهندرفت.

گفتنی است برخی منتقدان کی روش در مصر از عملکرد او راضی نیستند و معتقدند باید هرچه زودتر فدراسیون مصر این سرمربی کهنه کار پرتغالی را اخراج کند.

واکنش کی روش به صعود با مصر در جام ملت های آفریقا

کی‌روش گفت: امروز سطح کیفی بالایی از خود نشان دادیم. می‌توانستیم بیشتر از یک گل به ثمر برسانیم. در کل ما تیم برتر میدان بودیم و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کردیم. سودان تلاش کرد که از اشتباهات ما استفاده کند، اما خوشبختانه دروازه ما بسته ماند.

این مربی پرتغالی ادامه داد: سودان در این بازی به ضد حملات روی آورد و تلاش کرد که از این طریق دروازه ما را باز کند. بسیاری از بازی‌ها در جام ملت‌های آفریقا با نتیجه یک بر صفر به پایان می‌رسد و این نشان می‌دهد که تیم‌ها فوتبال دفاعی و بسته را در دستور کار خود قرار می‌دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->